26 februarie 2010

Gentleman pana in maduva oaselor

Nu sunt eu si mai am de invatat. Stiu, unii se considera domni, aflati ca altii au fost domni (parerea mea) iar lista o gasiti aici. Puteti spune "dar este acelasi lucru!", eu prefer sa spun gentleman (nu sunt englezo-roman :) ).
Ieri in metrou (chiar va recomand sa mergeti cu transportul in comun, aveti ce sa scrieti pe blog) la "retragerea" catre casa, doi tipi (de 20 si ceva de ani) vorbeau despre subiecte stiute de ei, dar in momentul in care la una dintre statii s-a urcat un grup de sex feminin, discutia dintre cei doi a capatat o alta directie. Unul dintre ei pentru a iesi in evidenta ridica tonalitate trecand la chestionarea celuilalt si etichetarea lui: "Cine te-a dus la femei?", "Erai precum cainele in calduri!", "Cine ti-a facut cunostiinta cu aia?", "Cine te-a invatat ce sa faci cu o femei?" etc. "Mare "taran"! Poate iti cade una dintre ele in brate sau trage de tine, in urma monologului tau!" am zis in gand.

Si eu am fost "taran", si eu mi-am pipait colegele, si eu m-am "legat" de fete pe strada, si eu ......., lucruri facute in primii ani de liceu, dar pe parcurs a intervenit autoeducarea. Gura-casca si "ciulitul" urechilor fac parte din marile mele defecte (ce cauti, gasesti!).

Dar ieri am avut un sentiment - " ..... una in gura!" dobitocului din cauza vocabularului si posturii in care am fost pusi.
...............................
Un aer tras adanc in piept plus "ajutorul" statiei (unde a coborat "taranul") au facut bine intregului vagon.

3 comentarii:

'mnealui spunea...

Se vede treaba ca inca nu te-ai obisnuit. Data viitoare muta-te in alt vagon. Ei, ca sigur vei gasi si acolo doi baieti la fel... Pan-la urma poti sa te muti in ce vagon vrei, degeaba o faci. Easy, easy, n-o sa schimbam noi lumea. Macar sa-ncercam, nu? Cine stie cum e mai bine...

GMX spunea...

Într-un fel mă bucur că oraşul meu este mic şi nu este nevoie să folosesc mijloacele de transport în comun.

molie spunea...

@'mnealui: Poate intr-o zi...
@gmx: Daca nu as fi "legat" de Bucuresti, urmatoarea oprire cu "cortul" ar fi la Brasov. Te invidiez!