16 februarie 2010

Globtrotter-ul si visul

Prin bloguirea mea de noapte am dat peste acest OM. Are respectul meu pentru "pasul" facut, nu mai continui, voi posta doar :



"Asa am inceput. Am vrut sa calatoresc si am facut-o. A fost frumos si eliberator. Libertatea e cel mai frumos sentiment pe care ti-l da calatoria." (Mirel - 10.09.2009)






P.S.
- Toti avem un vis in viata asta ............ Mai avem si alta viata?
Cum putem defini viata sau mai bine zis cum definesc eu viata. Simplu. Prea simplu.
O singura "calatorie", pe zeci sau sute de ani (in cazuri fericite), nu stiu la ce clasa (lux, medie, saraca), dar stiu un singur lucru, toti suntem "turisti" si toti ne dorim un singur "pachet turistic"- Ultra All Inclusive (sanatate, fericire, iubire, bani s.a.m.d.).

Poate vi se pare dur ce voi scrie, dar este real: Din aceasta "calatorie", nimeni nu scapa cu viata!

Niciun comentariu: