23 februarie 2010

Viteza si adrenalina

Cand vezi un/o ..........(nu stiu ce denumire sa-i dau, va las pe voi), avand o masina cu nu stiu cati V si din nou nu stiu cati litrii, cu o viteza foarte mare pe strazile orasului, pentru a demonstra ce mare este el/ea si neinfricat(a), iar daca cineva il/o intreaba "de ce?", raspunsul este:"adrenalina frate!"

Intr-o zi (sambata cred) ma uitam la tv online (nu am televizor pentru ca nu consider necesar + ocupa spatiu) la JO 2010-Vancouver (a devenit "povestea de adormit" pentru mine), am nimerit la sanie femei, am ramas cu gura casca (normal traiesc pe Marte :)) ce viteza poate dezvolta o saniuta, peste 120km/h. Va dati seama, daca aveti o concurenta la sanie in masina pe autostrada te poate intreba:"Mai repede nu merge?".
A, unde vroiam sa ajung, dragi ............., nu mai bine va apucati voi de sanie, veti avea multe facilitati: nu mai dati o "caruta de bani" pe masina, nu mai riscati sa accidentati pe cineva, vedeti si alte tari (reprezentati Romania), acolo sa vezi adrenalina. Promit sa va sustin moral!

P.S. - A doua gura cascata am avut-o duminica la "Schi acrobatic (Freestyle): Schi Cross", concura un jamaican in finala, iar noi la ........ patinaj viteza si sarituri in apa.

3 comentarii:

Filip spunea...

eh cand ai sanie nu-ti poti etala veurile cum trebuie...:))

P.S. mi-ai adus aminte de filmu` ala cu echipa de bob a Jamaicai

molie spunea...

:))))
mai ales simularea in cada

Filip spunea...

=)) da dadadadada foarte de "rimembãr" filmu` ala