09 februarie 2010

Vorbesc murdar, frate! Doar un cuvant stiu!

In inspectia mea de Molie prin blogurile altora, dar fara sa comentez la articolele citite, am observat ceva "foarte important". Ma refer la blogarii care au gasit de cuvinta sa fie "diferiti" fata de altii (este si normal asa au aparut x,y,z). Si culmea, aceste genuri chiar sunt sustinute prin comentarii de alti blogari numiti "microblogisti" (mucosii).

Trebuie sa ma repet si sa va reamintesc, nume nu dau ("dar fiilor va las fara mau") pentru a nu imi manjii blogul.

Primul gen de blogar despre care vreau sa va fac "prezentarea" are in vocabular cuvantul p***, nu ma refer aici la cei care din cand in cand mai "lipeste" acest cuvant. Nu! Ma refer la acei blogari care-l utileaza la fiecare postare, iar pentru asta voi enunta (special) pentru ei cateva aspecte pentru acest cuvant foarte utilizat pe blog:
1. p*** se afla in pantaloni
2. p*** din moment ce o tot proslavesti in fiecare articol sunt sigur ca o folosesti si in comunicarea orala => o tii si in gura
3. p*** nu iti indica marimea, daca tastezi cuvantul de mai multe ori in articol
4. p*** nu iti indica nici cat de mult sex ai facut si cat de experimentat esti, daca tastezi cuvantul de mai multe ori in articol
5. p*** postata nu poate face nimeni nimic cu ea (asta daca nu cumva ai imaginatia bogata si te satisface)

Dar stii ceva, chiar a dat randament, ai ajuns in blogroll-ul altora (foarte multi la numar), iar cei din Botswana se bucura.

Eu unul nu vreau sa utilizez cuvantul.

2 comentarii:

'mnealui spunea...

Eu de exemplu, daca gresesc si nimeresc pe la cei ce sunt mereu cu ea in gura, trag usa dupa mine, n-am ce vedea.

molie spunea...

"o mama de bataie" la capitolul vocabular si la cei 7 ani de acasa