18 martie 2010

Aveti 4 dromadere???

Cand te apuca din nou, te ia si nu te lasa. Dar am eu leac: Vreau 4 dromadere!!!

"De-as avea patru dromadere
N-as mai visa hipopotami

.................................................................."



Inca un motiv (cel de astazi):
Ora 13:00: Ma prezint la politie pentru cazier.
Eu: Buna ziua!
Ea: Buna ziua! Pentru cazier?
"Aaaa? Ce functioneaza telepatia asta!" imi zic in gand.
Eu: Da, zic.
Ea: Taxa la trezorerie sau la posta 10 lei si un timbru fiscal de 2 lei.
Ora 13:15: Ma prezint la posta. O mare coada (Cola are dreptate)
Citesc : Intre orele 13:00-13:15 pauza, schimb de tura!
Astept.
Ora 13:35: Se deschide ghiseul. Trec 5 minute, ajung in fata ei.
Eu: Buna ziua!
Ea: Buna ziua!
Eu: Vreau sa platesc taxa ....
Ea: Nu la mine. La colega, ghiseul 3!
Ma duc la coada de la ghiseul 3. Dupa 10 minute, ajung in fata ei.
Eu: Buna ziua!
Ea: Buna ziua!
Eu: Vreau sa platesc taxa pentru cazier ....
Ea: Completati asta.
Imi da un cupon verde. Il completez. Ma duc in fata ghiseului.
Ea: Sa-l vad. Nu este bine.
Eu: Poftim? Un model aveti?
Ea: Va lipseste un 8 din cont.
Completez alt cupon si plec fericit catre politie (avand chitanta si timbrul).
Ora 14:20: Ajung la politie.
Ea: Pentru cazier la ora 17:00.
Eu: Poftim?
Ea: Pauza intre 14:00-17:00.

Acum intelegeti de ce vreau 4 dromadere?

2 comentarii:

'mnealui spunea...

dar timbru nu ti-au cerut? d-ala de care nu se gaseste... sau se gaseste dar se vinde cu spaga si pe sub mana...

molie spunea...

Fi-le-ar ...timbrul, chitantele si ...mai ales capul.